Roxtec International AB - Logo

CRM Specialist hos Roxtec

Roxtec International AB

Blekinge län, Karlskrona

Tidigare erfarenhet är önskad

29 dagar kvar
att ansöka till jobbet

CRM Specialist

Roxtec är världsledande utvecklare och tillverkare av modulbaserade tätningslösningar för kabel- och rörgenomföringar. Vårt flexibla system används inom allt från energibranschen till skeppsbyggnad för att skydda liv och tillgångar från riskfaktorer som brand, gas och vatten. Roxtec är en snabbt växande grupp som betjänar kunder i mer än 80 marknader. Läs mer på www.roxtec.com (http://www.roxtec.com).

Roll

Som CRM Specialist kommer du att spela en nyckelroll i vårt internationella team, där du arbetar nära kollegor världen över och på vårt huvudkontor i Karlskrona, Sverige. Vi arbetar med SugarCRM som vår CRM-plattform och ditt huvudansvar är att stödja användare, lösa problem och säkerställa smidig systemanvändning. De flesta interaktioner kommer att ske på distans, så starka kommunikationsfärdigheter via telefon, e-post och chatt är avgörande.

Du kommer också att bidra till onboarding och utbildning av nya användare, ge vägledning till kollegor och hjälpa till att optimera systemets prestanda. Dessutom kommer du att samarbeta med vår CRM-chef i utvecklingsprojekt och spela en aktiv roll i att förbättra användarupplevelsen och systemfunktionaliteten.

Nyckelansvarsområden

  • Ge daglig teknisk support och råd till CRM-användare
  • Utbilda och onboarda nya användare samt leverera kontinuerlig utbildning om nya funktioner
  • Implementera och testa nya funktioner och applikationer
  • Deltaga i utvecklingsprojekt
  • Skapa och underhålla supportdokumentation
  • Samarbeta med vår CRM-partner för felsökning och systemförbättringar

Kvalifikationer

  • Examen på kandidatnivå eller motsvarande erfarenhet
  • Stark teknisk förståelse
  • Flytande i engelska, både tal och skrift
  • Tidigare erfarenhet av CRM-system är en fördel

Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är serviceinriktad, ansvarstagande och en utmärkt kommunikatör som trivs i en internationell miljö. Du är flexibel, välorganiserad och kan prioritera uppgifter i en dynamisk miljö. Du gillar utmaningar, har en stark drivkraft att nå mål och kombinerar självständighet med laganda. För att lyckas behöver du vara kundfokuserad och ha en ödmjuk attityd. Hastighet, enkelhet och flexibilitet är nyckelprinciper för oss på Roxtec och bör kännas naturligt även för dig. Affärsresor kan förekomma som en del av rollen.

Vad vi erbjuder

  • En global arbetsplats med lokal koppling – bli en del av ett internationellt företag som verkar i mer än 80 marknader, samtidigt som du njuter av en stark känsla av gemenskap och kultur.
  • Möjligheter att växa och utvecklas – gå med i en snabbt växande organisation som investerar i din personliga och professionella utveckling.
  • En inkluderande och dynamisk arbetsmiljö – upplev en kultur byggd på samarbete, där hastighet, enkelhet och flexibilitet är vägledande principer.

Ansökan

Om du har några frågor angående tjänsten, vänligen kontakta Eva-Lena Andersson, chef för det globala försäljningsprocess-teamet, +46 733 31 31 65, eller Elin Jurjaks, HR-chef Sverige, +46 733 31 31 89. Urval och intervjuer görs löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt, och senast den 2026-01-18.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna